zaterdag 3 april 2010


Alweer meer dan een maand geleden dat ik iets op het blog heb gezet.
Inmiddels is het textielfestival voorbij waar ik 2 dagen ben geweest.
1 dag om alles te bekijken en 1 dag om te demonstreren.
Ik heb ervan genoten enik heb heel veel bekenden gezien.
Mijn opdracht voor art for 12 is inmiddels klaar en kun je hier bekijken.
De opdracht was verbondenheid en dat is voor mij mijn familie ,mijn gezin en al mijn dierbaren.
Mijn broer is inmiddels na zijn ongeval en 7 maanden revalidatie weer thuis.
Voor zijn ongeval had hij als hobbie glas in lood maken. Nu wil hij dat weer gaan doen. De hele familie is nu met man en macht zijn schuur in orde aan het maken voor zijn hobbie.
Ik heb daarom dit glas in lood gemaakt.

1 opmerking:

  1. Hoi Wilma,
    Mooie Glas in Lood en blij te lezen dat het met je broer "beter" gaat.
    Groetjes,
    Ina.

    BeantwoordenVerwijderen